Sacrifice

Fredag soft kväll!

Ojoj...hur längesedan va de inte som jag skrev
ner något här? Har väl inte haft de största intresset
ska väl medges. Hmm... känner inte något större
behov längre alls på att skriva ner saker.

Det har som sagt gått en bra tid men jag har inte så
mycket tankar med mer på både gott o ont.
Visst saker har förändrats och de känns lite tråkigt mer.

Saknar en del har jag insett de senaste dagarna.
Har ränkat ut att det är ca 4-5 person som var närstående
som har inte någon kontakt med? Men men...

ESC vecka nu och kommer kunna se på Semifinalerna
och sedan den stora finalen på Lördag :D
Hur bra är inte det?! :D Fast jag är mycket skeptiskt till årets
bidrag? Några få som jag gillar, verkligen inte som förra året
då jag gillade de flesta låtar haha... men vi
får väl hoppas på Eric Saade då! Han har ju det mest
och låten är grym + live framträandet är grymt! :D

Såg bröllopet mellan Willam och Kate <3 Det var fint
fast jag skulle nog kunna hålla med om att Victoria och Daniel hade ett
finare bröllop :) Fast Harry var ju inte fel på i de engelska bröllopet ;P

Sitter och lyssnar på Elton John och hns låtar
inte dåliga alls när man har kommit hem efter jobbet där det som
vanligt har varit kaos på dagen men kvällen dog de rejält
iaf hos oss i kundtjänst. Annars en helt okej dag :)



Over&Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0