...

Om jag kunde drömma

Just nu känner jag lite så att jag skulle vilja ha min egna vampyr =P
Lite vrickat men så är det faktiskt. När jag läser boken som filmen "Twilight"
baseras på så känner jag så. Någon som finns där och beskyddar en
någon som man kan prata med och känna omtyckt och uppskattad av.
Ja det hade ju inte varit fel =)

Annars de här dagarna har varit lite upp och ner...känner mer lite nere
men det är inte något speciellt. Har ju varit uppe i någon formtopp eller hu man
säger och allt har varit bra de senaste veckorna då är det väl
helt naturligt att känna sig nere och bara vilja sova bort så man vaknar glad.
De som är bra att jag vaknade glad idag och hade saker att göra men det blev som
de blev. Har bara gjort en del och hittar inte ett papper som är viktigt men men...
Det ordnar sig nog. Typiskt att min frys har gått sönder men får väl lov
att köpa en ny har mina funderingar på en svart med både kyl o frys så då blir
mitt kök mer enhetligt med bara svarta skåp typ. Så det är min närmaste
investering! Måste ju ha en frys.

På jobbet flyter allt på som vanligt inte några större nyheter
eller likande. Förutom att man kan störa sig på vissa personer men det
går ganska snabbt över. Nu på torsdag är den första dagen för de nya som ska
visas runt på jobbet alls ställen de behöver veta om. Det ska bli
bra har för mig att jag jobbar 16-22.10 så jag lär vara där! Bara de inte
blir som förra året när jag skulle trängas förbi i korridoren haha...

Take Care! xoxo Daniel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0