...

1 ½ timme försovning, kaos på jobbet, telefon död men en bra avslutning med Donken och Bilåkning! =P

(Kanske den längsta rubriken jag haft?)

Jag som brukar säga att det inte händer saker i mitt liv snacka om gårdagen var upp och ner?
På många vis blev det väldigt stressigt men sedan var det bara bättre o bättre!

Det börjar faktiskt från Tisdagen då jag på kvällen skulle möta fredrik
vid flygis kommer upp och inser att han har gått
försöker ringa honom. Telefonen hans är död så jag cyklar och sätter mig vid
Bergstugan och lyssnar på musik och tänker lite. Messar två vänner och sedan blir
det bara skumare meddelanden. Väl hemma igen då ska man sova messar lite till
och nu kommer meddelanden som får mig att börja tänka? Hmms...
Pratar lite med Fredrik och ska sova sedan...ja då somnar jag med musiken på och
telefonen dör ju såklart =/

Vaknar vid 11.15 kanske och inser att telefonen är död och tänker
att jag ska ladda den. Börjar ju kl 14 så har gott om tid så när jag väl får
igång telefonen så får jag meddelanden. 4 st för att vara korrekt.
Shit...min chef ringer på flygis och undrar var jag är? Började visst 10.30 och kommer
upp och stämplar in 11.55 alldeles för sent =/

Hela dagen på jobbet är det kaos mycket folk och jag skulle lösa raster som tur var de
inte många raster så allt löser sig helt okej =) Hela dagen får jag höra pikar
om hur jag försov mig...tror alla som jobbade den dagen sa något
om min försovning haha...usch... men men...

Jag erbjuder mig att jobba över som kompensation vilket blir i 2 ½ timma mer
så slutar där vid halv 9 och hjälpt till i Info och sedan varit lite "Kassaledare" hehe...
men jag förstår fortfarande inte hur de får folk från andra avdelningar att hjälpa till i kassan
när de ringer? Hmms...

Efter jobbet har ju min telefon dött igen så jag lånar telefon och ringer
Fredrik som jag möter upp utanför Elin. Han ringer på hos Elin...
Hon blir väldigt förvånad skulle jag tro. Vi och köper mat och sätter
hos på deras bryggga och äter. Sedan drar vi och åker bit till Vigelsjö
leker i lekparken där och sedan drar vi till Penningby slott...man ser ju såå mycket
i mörkret men men... Ser antingen Rådjur eller Vildsvin där? Lite osäker hmm...

Det har varit min dag...så det har hänt mycket! =D
Visst blir man glad när kunder säger "Du är alltid så glad"
Det uppskattar jag =)

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0