...

Så var den stora dagen över!

Hinner nog blogga av mig lite innan jag ska göra mig klar för ett
monster pass på 12-22.30 =P Men det ska bli bra
ändå att jobba idag även fast det kommer bli mycket folk vad det känns som
men jag kommer klara det bra och hoppas på en mer lyckad stängning än förra
gången =)

Ja igår var det då ESC finlaen och vi som hade samlats var då
Jag, Sofie, Elin, Fredrik och Mikaela som hade bestämt oss för att käka middag
och sedan kolla på finlaen då. Det var trevligt jag passade även på att ge
Fredriks sina presenter och själv hade man gjort en jättefin Muffinsljusflagg dekoration
eller hur man säger eftersom han inte åt tårta. Hoppas han vart nöjd annars vart
jag det iaf fast det spelar inte någon större roll i detta sammanhang =P



Vi var väl nöjda med finalen det var vi men vi hade ju våra kommentarer lite här och
där men sedan röstningsuppläsarna var väl lite mer kommentarer på
haha...

Som sammanfattning är det väl att vi var nöjda och det var trevligt =)

Nu har jag fått en lite störning att tänka på det är typ...göra man vad själv vill?
Helt plötsligt vet jag inte själv vad jag riktigt vill?
Jag fick den uppmaningen igår när vi åkte bil att man ska ju vara sig själv
och sedan bara göra det man själv vill göra? Man pratar kanske mycket om saker
man vill göra men gör det då  oxå istället för att bara prata om det?
Det där satte sig på mina tankar och nu sitter jag här och funderar vad vill jag egentligen?

Självklart har jag tankar och funderingar men då är allt normalt
och nej jag är inte nöjd men när inser man att man ska vara nöjd? Hmms...

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer
Postat av: Elin

Nöjd är ett farligt ord.. Man ska aldrig vara "nöjd" Det är lite att nöja sig med mindre än det bästa... Nöjd..

2009-05-17 @ 21:51:36
URL: http://www.pelinelin.blogspot.com
Postat av: Elin

Nöjd är ett svårt ord.. Man ska aldrig vara "Nöjd" Det är liksom att nöja sig med mindre än det bästa.. på nåt sätt..

Nöjd...

2009-05-17 @ 21:53:01
URL: http://www.pelinelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0