...

Innan Dagen Gryr

Onsdag morgon då... sitter man här och surfar runt lite.
Det jag skulle behöva är sovmorron men nej inte alls...vaknar
av att det arbetar på marken nedanför lägenheten. Suck det här med sova
skulle ju behövas speciellt efter igår vart en hel del arbete men men...
jag ska klara det =D

Ja vi kan ju säga att jag har settt Twilight nu säger att antningen ska du
läsa en bok och ej se film eller tvärtom. Det kan jag helt klart säga
nu. När vi såg filmen i förrgår så var stämmingen på topp kul
att de blev en del som ville se den =D Vi hade väldigt roligt och så bilder
kommer komma upp på Facebook sedan. Till filmen då så var den grymt gjord
m.m och bra skådespelare men när man sitter där och vet
vad som kommer ske och de byter saker o så gentemot boken så nja...
håller inte filmen lika hög klass men men... den är ju sevärd och jag vill fortfarande
ha en Vampyr ^^

Så idag kör man ju ett bra pass också 12-20 antar att det blir ka 7 eller 8?  hmms..
Men det kommer nog gå bra får se om man får lära upp någon
idag då? Kan ju vara roligt som omväxling det tycker jag. Annars kommer
det flyta på som vanligt men är nöjd med det oxå.

Imorn vart det helt plötsligt planerat för skansen besök det kan vara trevligt
såg vädret imorse och det skulle bli bra väder. Denna gång ska jag
ta med kameran men det finns ju en hel del mer saker
att fotografera där typ alla djur och sedan när man är sådär högt upp
så kan man ju ta foto på vyerna där. När jag tänker efter så var de väldigt längesedan
jag var där? Kommer inte ihåg när man sist var där? hmms...
Men det ska bli skönt att komma ifrån Norrtälje en dag sådär!

Jag tror jag inom en snart framtid kommer boka biljetter till Britney Spears konsert
som är den 13 Juli jag ska bara gå på den känns det som. Så
jag vet ni som läser detta som ska med får höra av sig tycker
jag! Jag vet även att Emilie är på så vi drar ihop ett gäng och bokar biljetter snart för
jag vet ej hur många som finns kvar redan?! =/

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer
Postat av: Emilie

JAAAAA, du måste höra med dom andra, så vi kan boka :D wåhåååå

2009-05-13 @ 22:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0