...

What Have A Done?

Vad pigg ochj glad man känner sig när man vaknar denna dag?
Eller snarare nu vad pigg och glad jag är när jag har varit uppe typ i 1 och en halv timme snart =P
Gick upp tidigt vet ej varför men kan ju säga att sömnen blev lidande i natt?
Vet ej varför men helt plötsligt väldigt varmt och sedan vart
det kallt när jag vädrade med dörren...
Drömde även en mardröm vad jag kommer ihåg skrämmande alltså...brrr
Tror det kan ha varit med att jag åt vid 23 tiden igår min middag...=/
Påminn mig att aldrig göra det igen det är inte bra vad någon än säger?

Sthlmsresan gick ju bra igår måste jag säga =)
Har nog inte gått sådär långt på väldigt länge nu faktiskt och det kändes bra
fast vi var lite vilse ibland. Jag hatar att erkänna det men jag säger att jag är
bra på sthlm men igår slog det ur mig att jag inte visste helt plötsligt
var vi var eller stället hette? Pinsamt javisst... men jag hittar ju bättre än
mitt sällskap gjorde så jag är nöjd ändå ;)

Hittade inte någon present till Fredrik men det löser sig säkrt på bäst vis
men personalen är skrämmande på Åhléns City måste jag säga. Vi svarade ju på det hon
sa men att sedan vända humöret rejält det är skrämmande tycker jag? Det fanns ju inte mer
att svara på de kommentarerna hon sa? Jag förstår inte men men... det är ju sthlm
trots allt haha...

Jag måste medge det...jag är dum i huvudet...
Tog inte med kameran ville inte bära med den tänkte jag...?
Hur tänkte jag då för den delen? Tänkte jag över huvudtaget? NEJ
missade en hel del fototillfällen för vädret var ju strålande hela eftermiddagen och kvällen där!
Jag hatar lite mig själv för det...Hmmf....

Men snart ska man iväg till jobbet för en 9-18 tid i info men det känns bra! =D
Jag är glad! =D

Måste tillägga att jag har hunnit tänkt nu på morgonen men kommer
inte orka skriva ner någon analys på det men ni kommer
märka jag lovar det =) hehe...

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0