...

Vad har skett?

Nu blir jag till och med förvånad över mig själv?
Ja, ni ser rätt jag har bloggat två gånger på en dag!
Vad är världen på väg funderar jag lite smått?

Det kommer inte bli så sammanhängande inte men strunt samma...
jag är på sådant humör...lite halv dålig (ja värken har inte släppt ännu)
fått för lite frisk luft nä... detta funkar inte. jag har fått någon obehaglig del
som gör att jag gillar Arash musik i bakrunden oxå det kan väl
inte bli värre? Shit...

Ojoj nu blir planerna ändrade här inför morgondagen oxå...
ja men det kommer gå bra för väl preparera mig med alvedon
annars... för sthlm säger man ju inte nej till... men funderar om
jag verkligen kommer hitta en bok och present till Fredriken som fyller år? hmms...
Jag har iaf en idé här i huvudet

Ajj...denna stol är inte en Karsten inte...märker det har ju ont
efter man har suttit i den. Fast jag kanske inte sitter som man ska...gillar mer
att halvligga i en stol när man är trött men det går ju inte. Hmms..

Får avsluta med citatet och sången från Les Miserables

"I Dreamed a Dream"

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer
Postat av: Elin

Karsten is the shit!



själv tror jag att det är Arash som är orsaken till eländet!

2009-05-10 @ 17:04:17
URL: http://www.pelinelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0