...

Sönder...

Usch har den känslan i kroppen ni vet när man håller
på att att bli sjuk. Har ont i hela kroppen och det blev ju inte bättre av att
man fick stå på utemarknanden igår på jobbet. Det bästa var att tiden gick väldigt
snabbt och så hade man en räddande radio som kanske var på lite
för högt med tanke på kunderna m.m
Fast jag uppskattade det var väldigt bra program faktiskt =)

Är ledig denna helg som är men har inte planerat ännu vad som sker förutom
ska väl göra något med emilie idag såg ut som om hon ville dra
ner på stan. Bara vädret är helt okej så är jag med på den idén kan nog bli skönt.
Jag gillar när man vaknar upp och det har regnat hela
natten och bara då får man en känna den där friska luften som är ja...då
tänker jag på sommar på något vis ^^

Har egentligen inte så mycket att blogga om men något har jag visst
att skriva. Just det nu har jag läst klart "Twilight" åh...jag bara längtar
till nästa vecka då Jonna först kunde se filmen. De ska bli intressant vilka delar
de har tagit med och hoppat över till filmen. Jag gillar för det mesta att läsa en
bok först och sedan se filmen. Som sagt nu vill jag har en egen vampyr hehe...
det tråkiga med att jag läste ut boken är ju nu att jag behöver en ny bok...väntar
ju fortfarande på att Johan Ajvide Lindqvist bok "Människohamn" ska komma till Pocket
den borde ju göra det snart? Hmms...

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0