...


God Morgon!

Klockan går verkligen snabbt...sitter här nu på morgonen
för första gången och ska skriva av lite som jag tänkt på =P

Jag är lite glad eller glad är jag först för att en sak som inte många
kanske gillar. Men saken är den att Britney Spears
konsert hon hade i New Orleans gick vägen och fick väldigt bra recensioner =)
Av de två jag läste var både Aftonbladet och Perez Hilton väldigt nöjda och
det låter bra för då är hennes karriär räddad lite kan man säga och det gillar vi =)

I dagarna har jag nästan bara spelat och nu är jag Lvl 18 på min Human. Dock
finns inte några roliga Quest eller knappt några överhuvudtaget i Westfall där jag
är. Men men jag har ju även en bok om jag tröttnar
på spelet. Köpte faktiskt "Änglar och Demoner". Har kommit in
en bit i den vet ej vad jag tycker ännu. Jag gillade ju Da Vinci koden men än så länge
är de inte något speciellt med boken.

Åh... Måste bara säga att jag älskar Youtube och där när man
söker på "Kvartet Skatan"  Sök på det jag rekomenderar varmt. Lägger
nog in ett av de roligaste klippet nedanför ^^



Ja igår då jobbade man ett kortpass och sedan vart det Donken igen... fast jag åt
dock inte var inte särskilt sugen när de väl gällde
sedan men Fredrik o Elin åt iaf hehe... Pratade om allt mellan himmel o jord
Jag förstår inte varför de mest ska handla om mig...ibland kan de vara negativt men men...
De konstigaste samtalen dyker alltid upp på Donken!

Kvällen spenderas med att laga mat ^^

Visst är det speciellt när man ser en sak som inte någon annan kan se?
Tolka inte detta fel nu som att man ser saker som inte finns typ haha... lät lite så
när jag läste meningen men nej jag är inte sjuk =P 

Jag trivs för tillfället!

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Det är bra att du trivs vännen :)

2009-03-08 @ 01:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0