...

Lite Smått Och Gott!

Sitter här nu och det är Onsdagskväll *gäsp*
Jag är lite trött oxå. Hmm...
Det var ett bra tag sedan jag bloggade har inte så mycket
att berätta.

Kan nämna att jag hade en trevlig stund på stan för ca 1 vecka sedan
jag vet att det är sent att berätta om den men har inte haft något större
att blogga om på ett tag därför blev det ett rejält uppehåll men men...

Det började med att vi skulle gå på stan Ellen, Jonna, Emilie och jag. Ringde och planerade
att vi skulle ses vid 1 tiden. Sagt och gjort ringde och väckte Emilie och sa att hon skulle göra
sig klart ill kl 1. Allt gick perfekt =)
Vi möttes vid grind och gick ner och mötte Jonna och fortsatte ner på stan. Väl nere
på stan gick vi runt och kollade i affärer och flummade haha...
Vi gick först till ett Café "Pelekanen" eller hur det stavas och satt där i källarn
Vi satt och skojade om att vi borde göra detta vecka och berätta allt
som skett m.m varje vecka men insåg att det skulle bli dyrt haha... För att berätta så
kändes det som vi satt nere i deras fd Toalett lokal hmm....

Vidare efter fika stunden gick vi i affärer och sedan när jag trodde vi skulle gå hem
så pratade vi om att gå och sätta oss på "På G"  och ta någon glas vin/ Cider.
Det gjorde vi och satt och bara umgicks =)
Vidare vart vi hungriga och gick till gamla "Panget" haha...för någon annanstans
serverade de inte alkohol som våran debatt löd haha...
Jag argumenterade om fördelerna med American Express (som jag inte har)
och att man skulle få service o bra sjukvård?!  haha... ja var påverkad jag vet =P

Det var en underbar kväll och skulle lätt kunna göra om den kan jag säga =)

Annars har jag bara jobbat typ och snart har jag semester det ska bli skönt att kunna
sova ut på morgonen. Fast jag kommer bli så jäkla rastlös oxå får se vad jag
ska göra? Hmm... Alla som läser detta och vill göra något hör av er vettja =P

Håller på att kolla på Buffy nu de är ju så gamla minnen och det är ju så bra.
Kommer ihåg i Roslags tror jag det var när man kom hem med halv 4 bussen och
vid 4 började Buffy på kanal 5. Åt alltid middag till det programmet =)

Kan man verkligen känna en person helt? Även fast man säger att man vet
allt om en person kan man verkligen känna den? Jag tror knappast
det...

Annars vad finns det att berätta? Hmm... Jo....
den 9/6 2006 tog vi studenten...fatta att det var 3 ÅR sedan
vad har man gjort hittils? Inte mycket alls...shit alltså...

Det var väl allt för denna gång...men

Take Care! xoxo Daniel!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Tiden går fort min vän, på TOK för fort!

2009-06-10 @ 23:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0