...

Denna Natt Är Snart Förbi

Här sitter jag då mitt i natten som snart håller på att övergå till
morgon. Klockan är 02:39 och jag har lagt på i telefon efter ett långt
samtal mellan himmel och jord känns det som. Det pågick ju oxå
i 1:40:34 minuter. Shit... varför lyckas man ha sådana långa
samtal vissa dagar bara och just alltid vid samma tillfälle?
Men jag blir alltid uppåt så det leder ju till något bra nu när helgen kommer.

Händer inte något speciellt i helgen utan jobb vilket jag uppskattar
det var en stund sedan jag jobbade känner jag. De här tre dagarna har gått
åt att renovera klart mitt vardagsrum som blev jätte fint. Jag är verkligen
nöjd med måleriet. Även fast min insats inte var den bästa kanske haha...
Men både Fredrik och Jonna var toppen på att måla. Jag gillar verkligen de
här stunderna eftersom det är ju som citat "Ljusglimtar" i tillvaron.
Det är skönt att göra något man inte brukar göra varje dag heller
och sedan blev jag förvånad över hur väl Fredrik brann av entusiasm.

Det mesta rullar på som vanligt annars då är det precis lön idag känns
bra. Dock att jag måste betala räkningar inte roligt =/
Dock så köpte vi Buzz måste förklaras med att Fredrik la 110 kr
och jag fick lägga resten. Alltså så äger han 15% av spelet och jag resten. Så
kvällen har spenderas med att spela jag, Elin och han. Det var intressanta
frågor men väldigt vad jag är dålig förlorare....Jag trodde inte det men
det brann verkligen inom mig när jag inte svarade korrekt. Hmm...

Nä nästa vecka kommer det bli en spelkväll skulle jag tro!
Antningen blir det klassiskt brädspel typ monopol eller så får
vi ta Buzz, men har ju bara 4 kontroller men men...det löser sig nog, ska bara hitta
några som kan och vill joina =) Jag har några altenativ på personer så det
kommer nog bli bra!

Hmm...

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0