...

Impulsivt? Javisst!

Nu är hela köket borta och det är bortplockat så mycket
som möjligt nu inför den kommande renoveringen av köksrummet innan
själva köket kommer =D Det kommer bilder av hela renoveringen när den
är klar... än att det blir lite bilder från orginal hallen och sedan när
hälften är klar. Det känns bättre o lägga upp före o efterbilder på samma gång.
Så ni får hålla er till tåls mina vänner!

Idag har jag fått reda på att det blir kanske Egypten resa på måndag.
Det är ett ganska stort steg eftersom tanken var att
åka hem på landet och bo där i en vecka. Men nu kommer det kanske
bli Egypten som nästa destination. Då idag började även de
komma fram frågor som pass, packning?! Iofs är det bara några
kläder som behöver med men ändå...Fast jag förnekar inte att det skulle
vara skönt med en utlandsresa faktiskt ^^

Även kan jag tillägga att jag har uppdaterat mig på mobilfronten  =)
Helt rätt nu äger man en Samsung SGH-i780



Har även införskaffat mig World Of Warcraft =)



Här är två låtar som har gått runt hos mig ikväll när jag städade
de sista och fixade så gott det gick.

Tiziano Ferro - Ti scatterò una foto
&
Aventura - Un Beso





Jag gillar egentligen inte videon till Aventura's "Un Beso" hade i huvudet
att den utspelar sig på en lugn kvarterskrog någonstans i Karibien så försök o
annars bara lyssna på låten =)

Take Care! xoxo Daniel!



Kommentarer
Postat av: Vanja

Oj hallå, Egypten? Nä nu blir jag avis!

2009-01-10 @ 09:19:04
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/
Postat av: ida

låter nice:D

men vilken omodern mobil, så många knappar ;)

2009-01-10 @ 16:43:09
URL: http://devilsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0