...


Home Sweet Home!

Nu sitter man äntligen hemma i lägenheten igen efter att ha varit
borta en hel vecka eller lite mer känns det som. Men det var faktiskt
trevligt att bo där ute på landet och skulle nog tänka mig att bo där längre
bara det fann mottagning på mobilen och man inte behövde sköta huset
så jäkla mycket...haha...

Men det känns lite skumt att komma tillbaka till denna stökiga och
orena ställe som jag inte kan göra något åt! Panik javisst =O

- Och nej Elin jag kan inte diska i toaletten och trycka på spolknappen
det är för den delen väldigt ofräscht!
- Och nej Fredrik jag kan inte diska i tvättmaskinen för sakerna
kommer gå sönder plus de kommer låta. De enda positiva är ju att man kanske
kan kombinera med tvätta kläder?
Som tur var måste jag bara stå ut i ca en vecka till ^^

På landet då så var Jonna, Ellen, Madde, Elin och Emilie och hälsade
på vid olika tillfällen dvs =) Nedanför har ni lite bilder från besöken
tror dock jag bara har bilder från Monopolkvällen. Så här kommer de!


Monopol i full gång =P


Ellen


Jag visade hur jag gjorde när jag var liten fast viftande tillkom i denna ålder =P


Madde


Och tillslut kommer Jonna i en fin kreation

Där är bilder från Monpolkvällen som ägde rum =) De var ruskigt roligt!

Annars blev de en lugn vistelse som t ex när
Elin var där ute såg vi på After Darks Show och vi hade ju
våra favoriter från det framträdandet eller hur?! haha....
"Tackar Tackar"  haha...
"Kayo" haha...

Sedan när Emilie var där ute så gjorde vi inte mycket alls utan
bara slöade och kollade på tv. Semester svenskar för exempel. haha...
Jag är inte ett stort fan av Koffe alltså...jag vill inte veta hur han blir när han blir
arg. Om han nu kan bli det jag är mycket skeptiskt?!
Vi åkte in efter ha varit där ute ett bra tag och käkade på Kina. Vi pratade
om allt möjligt om hur många säsonger man är m.m men det hittar ni lite på
Emilies blogg =P haha...

Ja...sista dagen där så är jag bara tvungen att lägga upp ett foto på Leo
som hade krypit under badrumsmöbleringen i rummet. haha...
man kanske var lite elakt och sa de "magiska orden" typ...
"Ska vi gå ut på promenad". Säger man de till honom blir han liten galen
och för en lite överviktig hund under en möbel blir det en kul syn ^^


Nice!

Sedan kommer jag avsluta detta inlägg men en sak som
bara någon kommer förstå eller ni kommer säkert tänka på en sak
men detta är för att jag ska komma ihåg det hela ändå ^^

"Jag vet att du vet att jag vet, men du vet inte att jag vet att du vet att jag vet"

Hinner även lägga in ett filmtips i slutet här...



"I'm Not There"

Take Care! xoxo Daniel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0