...

Let Go...

Nu sitter man här hemma igen efter ett jobbpass som
blev längre än vad som var planerat. Ibland är det bra att man har bil och inte
något att göra efter jobbet. Helt plötsligt fick jag 3 timmar mer att jobba =)
Jag tackade verkligen inte nej eftersom jag hade planerad tid 14-18 vilket är alldeles för
lite. Så då fick jag istället jobbad till 21.30 nästan. Så jag är glad!

Haha jag hade känslan idag som är den bästa vet inte riktigt varför men de
är en bra känsla i magen. När jag brukar ha den så betyder det att det kommer
ske något bra. Idag har de skett flera bra saker. Först på dagen var de väl
inte något speciellt rensade bort en hel sopsäck med kläder. Oj vad mycket kläder
man har samlat på sig o byxor. Nej nu blir det till att slänga bort och sedan köpa nya =)

Sedan helt plösligt var det dags för jobb då och det flöt på bra.
Hamnade ju igen i snabbkassan...såå kul tänkte jag. Men hej o hå vad det
ändrades då. Det roliga är ju att man har sina favoritstammisar som kommer och handlar
och det slog inte fel idag heller =P Så det gjorde att de flöt på och man var på gott humör.
Sedan var de as mycket folk så som sagt blev de ju att stanna kvar
och det var roligt vi hade när allt lugnade ner sig. Spelar inte någon roll om
jag beskriver i detaljer men kan ju berätta att vi säljer "Ultra kompakt Katt"
För er som undrar är det då namnet som står när vi scannar in kattsand i datorn =)
haha...vaddå arbetskador som tycker sådant är roligt men men...

Sitter och lyssnar på Frou Frou - Let Go
skön avslappningsmusik.

Jag har den där känslan av nykär fast jag inte har någon andledning absolut inte
någon av intresse heller så jag tycker detta känns bara skumt =/
Känner mig lite som en "Skagen-Panna" om ni förstår vad jag menar?!

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0