...

The Neverending Story

Sitter här på landet nu med en Vovve tittandes på mig
han säger något i stil med "- Jag vill gå ut nuuu"
Jag svarar honom med att vi snart går ut passar bättre eftersom
man måste in till Norrtälje vid 7 tiden så sover han nog hela tiden när han är
själv =)

Har bott här ute i 3 dagar snart känns långtråkigt men som tur var har man
ju datorn med sig. Så kan spela när jag vill eller bara surfa o lyssna på musik.
Synd bara att det inte är sommar för då brukade man ligga
ute på gräsmattan och bara ta de riktigt lugnt. Detta blev en semester vecka verkligen...
även fast jag inte har fått sova tillräckligt men det blir nog bra!

Ni som kollar på tv en del har säkert sett den nya "Edet" reklamen med
den väldigt bra låten "Neverending Story"
Efter en hel del letandes så hittade jag musiksnutten i 50 sec version
och det räcker gott och väl för mobil ringsignal och hoppas som många andra på att
den kommer ut som singel =)

Om ni inte sett den så är det den här ^^



Till något helt annat så hoppas jag på att mötet
på jobbet idag ger resultat eller något slags positivt utslag ändå
det var ändå en hel del timmar det gäller den tjänsten. Sedan kan man ju se
de som + att det är väldigt många kvällar och jag är ju en kvällsperson så de blir
ännu bättre. Men jag är nyfiken på hur de tänker. Känns som om jag svarade
bra på interjuvn men så kom ju inte den där frågan som jag visste svaret på som alltid
brukar dyka upp hmmfs....

Har bestämts att ska ta ett bad ikväll första gången på länge man har tillgång
till badkar fast jag blir så trött så och risken för att somna är överhängande
efter tag förstår inte hur man kan bada i flera timmar?!

För att nämna så var Jonna här igår hon kom hit på kvällen och vi hade
de allmänt trevligt och roligt =) Hon har bara bilder tyvärr har jag inte
några alls men hoppas hon lägger upp om de nu tas upp i hennes blogg?
Vi har verkligen våran standard Choklad, Chips, Saft eller Vatten =)
Men hur som helst var de svårt att sova när man väl skulle de, känns som när
man var liten och hade någon som sov över. Man pratar o pratar och sedan blir de tyst?
Vågar man då bryta den där tysnaden eller? hmms...

En frågeställning vi hade var?
Som ung vill man bo i lägenhet och blir sur på de som klagar att de låter?
När man är äldre vill man på i Villa då man inte låter lika mycket utan vill ha de lugnt?
Varför inte bara byta? Vi funderade över den frågan verkligen?!

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vet vad Leo säger... ^^

2009-01-14 @ 19:51:53
URL: http://pelinelin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du har väl sett filmen som låter kommer ifrån? Den oändliga historien. I en annan version dock.

2009-01-15 @ 20:15:32
Postat av: Jonna

Hahha, Men Danne e du rolig eller?? Hehe, De e ju från olika, Men din sida har blivit besökt 35 gånger, Men ibland av samma personer ;) Puss

2009-01-16 @ 07:29:28
URL: http://jonnisr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0