...

Fredagkväll

Så är man hemma då efter att ha slitit på jobbet men vad var kul =P
Stängde Info idag igen...känns bra med större ansvar och att man har utvecklas.

Har massor av funderingar som vanligt...

Jag funderar på om man ska göra saker eller inte?
Men som Jonna sa så förlorar man inte på att göra något.
Men jag vet inte jag, hur kommer man tänka o fundera?

Nej jag sitter bara och skulle vilja vrida klockan tillbaka till ett enda
ögonblick. Jag sabba allting när man änlitgen hade kommit dit. Stämmningen
miljön och allt runtomkring var så underbart. Men det är först nu man
inser vad man sabba pga av mig. Jag kan fortfarande sitta och drömma
mig tillbaka till förra sommaren, staden, ån, och det sista kvällssolen
som var så behagligt. Tänk sedan när man inser att de man vill ha just går i uppfyllelse
för stunden om inte allt men en väldigt stor del. Jag skulle kunna jämföra glädjen med
ett barn glädje i ögonen när den vaknar på sin födelsedag ^^

Det är sjuk att det är fortfarande det som är mitt bästa eller min ultimata minne från det året.
När jag hör sångerna och tänker på hur varmt det var där på försommaren...nä usch...
har ni gjort något ni ångrar vet ni exakt hur jag menar. Vill bara vrida tillbaka tiden
men det jag får tänka är väl att allt har en mening. Fast det känns inte bra inte...

Det här kan jag sitta och tänka på en Fredagkväll som denna...

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Hej! Hur mååår du? ;)

2009-03-02 @ 18:49:46
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/
Postat av: Vanja

Jo tack jag mår bra :)

(Dock så mådde jag inte lika bra på söndagen, konstigt!)

Höhö.. Men tack själv , jag hade jättetrevligt i Lördags.. Trots mina klanterier och stora mun!:P

2009-03-03 @ 19:38:46
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0