...


Welcome To My Life

Nu sitter man här och dricker lite Cola och lyssnar på lite
musik. Jag tror ni förstår vilken låt jag lyssnar på..haha om ni inte gör de
orkar jag inte bry mig de är väldigt uppenbart =P

(Svaret kommer längre ner?!)

Nu börjar allt likna ett kök det måste jag säga. Det
känns så skönt att allt börjar falla på plats. Nu är det bara lite enklare saker
kvar och sedan är det ju själva bänkskiva + Diskhon + "Eldig Hob" Delen.
Kommer ej på vad det heter tror ej det heter Spisplatta?! + Fläkten (Grym Snygg!) Sedan är det ju
ett komplett kök =) *Wiee*
Lovar att de som vill kommer få att få komma över till mig när allt är klart
då även måste de vara kaklat ser ju inte klokt ut nu haha...

Jag gillar inte detta att dagarn är för korta först får jag inte sova tillräckligt
och sedan rullar hela dagen förbi jättesnabbt. Egentligen bör jag inte klaga de
finns ju vissa dagar då jag avlider för att allt går så jätte sakta. Men det är
ju aldrig lagom de har man ju lärt sig. Vet även att jag tjatar
om detta men nu när klockan är 01:53 på Söndagsnatten så har jag massor
av saker jag vill göra. Men kommer att få sortera bort lite för att jag bör gå och sova så
man kan sova ut =)

Beroende är aldrig bra, tro mig jag vet. Fast komiska är ju att det inte
har varit medvetet så fall?!  Jag funderar...hm... Nej det kan inte
vara medvetet. Därför kan nog detta liknas vid ett "nikotinberoende" Du måste
liksom ha nästan varje dag en daglig dos?!  Så kan man nog se det... hmm...
Men de bör ju kunna ha någon avvänjning eller så? Fast det är svårt
så nu vet jag ungefär hur ett "nikotinberoende" fast det är ändå väldigt skillnad.

Måste bara skriva oxå på de här två sista dagarna har jag haft
först min favorit stamkund nr 1 nu för den delen. Åh...vad man blir glad
så lugn och så trevlig haha svårt att kanske avläsa de på den lilla stunden
men det är något speciellt alltså ^^
Funderar även på varför folk börjar prata med mig efter några gånger
de har handlat av mig? Skulle jag göra något sådanat om jag inte
jobbade inom detta yrke. Men det är klart jag är ju inte utåtrikad på de viset...
visst svarar jag om folk pratar med mig men ändå? Jag klagar inte alls om de börjar
prata bara trevligt =)

Ett Citat  och två videos får avsluta detta inlägg =)

"-Oh What A Lovley View!"
(Sagt  av en kollega  högt och var menat åt en hel tom kassalinje)
"- Ja, Jag Har Inte Sett Något Finare!"
(Säger jag samtidigt högt men en medelårders manlig kund tittar förvånat och tar åt sig och ler
och småsneglar under hela köpet i självbetalningskassa där fru betalar).


Zeljko Joksimovic - Lane Moje


Jonathan Fagerlund - Welcome To My Life

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer
Postat av: Elin

"Om man inte tittar på honom är det ju bra"



Det är WOW du är beroende av.. eller hur?? Erkänn

2009-02-08 @ 23:43:43
URL: http://pelinelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0