...

Motivation?

Yees...så har det nya köket äntligen kommit och det är verkligen
många delar och man vet liksom inte var man ska börja?
Men det blir nog bra i slutet när de blir klart...haha...
Synd bara att jag är så trött idag annars hade jag fixakt ihop
några lådor. Men som sagt de blir en tidig kväll för mig ska ju ändå
upp imorgon tidigt och jobbar 07.50 men glad att man har jobb och skönt någon
gång att jobba morgonpasset =)

Jag måste snart klippa mig men vet ej hur som vanligt eller om jag
bara ska korta ner det som vanligt. Skönt att bara ha normalt kort
hår. Nu börjar det bli sådär mycket fast om jag hade tunnare
hår skulle jag uppskatta denna frisyr som jag har nu men får se hur
jag hittar en lösning till detta.

Appropå något helt annat måste jag bara säg att jag
diggar just nu t.A.T.u - Beliy Plashchik det var längesedan jag
lyssnade på dem men deras "nya" är faktiskt bra. Den är väl
rätt lik deras äldre låtar därför är de väl lika bra kan jag tänka mig?
Men jag skulle vilja se den engelska texten och se om de lämnat
den mer djupare texterna bakom sig.

....hm...

Tydligen inte när jag kollar efter.

I’m drawing with black paint
A dumb word on the wall
This word is not important for me
This word is not new for you
 It’s vain for me
 It’s necessary for you
 I’m drawing with black paint
 This drawing is very messy

 Bullet in the heart
 Brain on the door
 Nimb and wings
 We’re putting on
 This white robe
 Soul to heaven
 We put it in a box
 We let it go

 Time is 20:10 again
 We’re not together now
 You’re sitting in the corner and crying your face still wet
 Maybe you’re fooling me around I enjoy listening to you
 Open only your soul to me
 Thoughts won’t be needed here
 The time is 20:20 again

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Dude, go crazy on the hair ;)

2009-02-04 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0