....

Sista dagen på Semestern..

Nu sitter jag i vardagsrummet sista dagen av semestern för detta år.
Hur det känns?
Ja det känns lite konstigt men det är nog mitt vanliga söndags
tänkande som är igång. Vet dock ej om det känns bra att få komma tillbaka till
jobbet men roligt på samma gång att få rutin på jobblivet igen.

Idag har jag storstädat lägenheten och dammtorkat så nu är den ren och fin ^^
Allt detta städande var inte helt omotiverat utan det berodde på att en
inneboende nu har flyttat in. Helt rätt en tjej som ska bo en vecka i mitt
sovrum så tar jag vardagsrummet. Det känns riktigt bra men hon ska bara
bo här i en vecka. Det är inte säkert ens att man träffar varandra under dagarna
eftersom hon har skola och jag har jobbet som är
totalt olika tider varje dag. Men det ska bli kul och det känns bra! =)

Nedan för här kan ni få lyssna på en cover på Lady Gaga's Paparazzi totalt
underbar.



Hmm... Läser för tillfället "Människohamn" av Ajvide Lindqvist oj oj...den är
bra. Det är en annorlunda bok jämfört med hans tidigare böcker
men man känner till stilen han skriver på om man har läst de andra böckerna.
Fast denna tar tid att tugga sig igenom...har kommit till halva boken
fast det som bör noteras är att jag har läst en "Twilight" bok emellan också så det dröjer
ju extra lång tid bara pga av det.

Har varit på festligheter i helgen igen eller det blev på Fredagen. Då vart
det att dra till Stoffe och hans gäng som vi festade hos denna helg igen.
Det vart lyckat det är roligt att man har kommit in i det gänget om man nu kan säga
så. Jag lyckas då med alla saker att få olika gäng. Varför ett stort gäng när
man kan ha olika gäng? Hmm... men jag är nöjd och festen var lyckad
och jag minns allt. Vart ju inte så kanonfull som förra gången...då var det hårt
att jobba dagen efter. Denna gång vaknade jag med lite huvudvärk som försvann ganska
snabbt så härligt! =)

Men nu funderar jag om jag ska återgå till läsningen eller se film då faller valet
på "Lost In Translations"

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer
Postat av: Elin

Mer blogg! Annars blir det avdrag...

2009-09-14 @ 13:32:57
URL: http://www.pelinelin.blogspot.com
Postat av: Elin

En turban förgyller tillvaron!

2009-10-25 @ 20:21:00
URL: http://www.pelinelin.blogspot.com
Postat av: Vanja

Dannneee, glömmer du blogga? ;) HÖHÖ.

2009-11-04 @ 11:58:52
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0