...

Karriär?

OMG ska du satsa på Stand Up Comedy?
Det var kommentarerna jag fick när jag skojade om att byta karriär
(iofs är det inte någon karriär med butiksbiträde) men jag ventilerade
tankarna och et var de viktigaste =P

Både Fredrik, Bea o Milla var inte så positiva till idén men om man ska
vara sådan var ju Bea den som mest stödde min idé =)
Annars kommer jag gå ihop med Lizen och det kommer bli så bra så!
Slutsålt på varje uppträdande och jag kommer ju bli den nya Bjön Gustavsson *YEAH"

Nej men annars då har jobbet flytit på lite som vanligt stod i kundstjänst
idag och det kändes bra. Fick lite mer tider nästa vecka så man kan
planera vilket det känns som om jag behöver. Vet ju knappt när jag jobbar eller
är ledig. Nu börjar jag även bli dålig på att höra av mig till mina vänner det var
ett bra tag sedan Emilie fick mina samtal. Vi brukar ju kunna prata om
väder o vind o allt emellan men nu var det tyvärr ett tag sedan. Ringer nog henne imorn!

Sedan när jag slutade idag då så skulle jag ju gå den där promenaden med
Fredrik så jag cyklar hem eftersom han slutar 22.30 och jag slutade där vid 20.30.
Skulle köpa lite mat till honom så drar upp till Donken när jag kommer tillbaka och sedan
låser cykeln som vanligt går in och beställer av "Johan" som han heter....haha

Kommer ut och ska låsa upp cykeln och det går för enkelt att vrida nyckeln. Shit den går
av vad gör jag nu? Kollar om OK har öppet men nej så går ner till Statoil de har ju öppet
men de har ju tyvärr inte någon bultsax. Småspringer ner till Flygis får tag i
Robin på Securitas som lånar en Bultsax får åka till Donken och han klipper låset! YEES!
Vi hann prata om lite musik i bilen det var ju alltid trevligt att de lyckades med låset oxå!

Sedan går jag och Fredrik vår promenad och nu shit vad kallt det var. Nu sitter
man här och bör egentligen sova eftersom jag fick jobba från kl 12 imorn...till tydligen 19.30.
Jag som trodde jag var helt ledig hade ju dragit in till sthlm men nej får göra det
vid bättre väder o tillfälle =)

Jag säger bara att ni som läser bloggen får faktiskt veta mer än vad de som
pratar med mig får veta. Inte riktigt hemligheter men ändå mitt humör o funderingar är skönt
att skriva ut här! =P

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0