...

Söndag

Och nu är det snart en helt ny vecka så skönt...eller det vet jag inte men allt
går riktigt snabbt känns det som. Få se om jag får sova något inatt då?
Gick ju inte så bra inatt men det var inte på de negativa viset riktigt =P haha..

Jaha...då har helgen snart gått och jag är lite avunsjuk här på Anna som
kommer att få åka till Japan. Hallå det är ju ett av mina drömresemål kanske
låter skumt men jag vill besöka Japan då både storstaden Tokyo och
sedan landet. Jag har ju sett hur lite ur reseprogramen hur det är men nu
vill man ju uppleva det i verkligheten. Undrar om jag kommer få
göra det någon gång? Hmm....

Annars var gårdagen helt "Crazy" haha...så som jag skulle beskriva det.
Vi gick och la oss tidigt känns det som men det var skönt även fast de
inte blev mycket sömn där inte. Jo ska kolla korten som togs den kvällen oxå.
Det blev väl inte jätte många kort men tillräckligt skulle jag nog säga.

Denna kväll har de väl inte hänt mycket alls mest tagit de lugnt och
suttit och funderat men då är allt som vanligt så ni vet! =)
Jag hade mina funderingar på att ta fram min stegräknar och sedan gå
en promenad men nej tror inte det kommer bli som de andra på mitt jobb nu.
Jag har iofs en bra stegräknare men nej har inte någon anledning till att börja
som de andra =P

Hmm....

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0