...


Stockholmsresa!

Denna dag började med att vakna relativt tidigt då man gjorde sig
klar att dra in till sthlm. Möte Elin och Sofie på Busstaionen
tog därifrån buss 676 till Sthlm. Bussresan
gick bra förutom att den kändes som de var evigheter den
varade. Väl inne så började vi gå till Lagerhaus
där jag hittade följande produkter!

Ett tips! Klicka om ni vill se större bilder!

Kökstillbehör

Smörknivar för 5 kr/st
Kapsylöppnar 6 kr

Pocketversion av Ronnie Sandahl

Pocketversion av Ronnie Sandahl 65 kr
"Vi Som Aldrig Sa Hora"

Fin rattmuff!

Rattmuffen ser ut så här typ!
49 Kr

Sedan gick vi vidare till H&M där jag hittade jag följande

Orange skjorta

Orange skjorta 198 kr

Fingervantar

Vantar 19.50 kr

Sedan gick vi runt och kollade i lite mer affärer. Käkade Lunch på
Vasa Cafe&Bar ett riktigt skrämmande ställe men sedan var vi mätta
så sedan vart det MQ för min del där jag hittade följande favoritplagg

Lyle&Scott

Lyle&Scott tröja 899 kr

MQ T-shirt

MQ Trikå EMILIO 199 kr
(EMILIO förövrigt de enda märket med storlek ner till XS typ)

Och en härlig machande Halsduk till det

MQ - Halsduk

199 Kr

Sedan efter MQ så hade elin o Sofie varit inne på Gina Tricot
och vi började gå mot Punkt Shop där jag hittade tro de eller ej men en
Palestina Sjal tror jag det kallas

Palestina Sjal

Det kostade runt 69 nedsatt pris! Kanon!
Sedan hur mycket jag kommer använda den de är en annan sak =P

Återresean gick alldeles utmärkt satt och lyssnade på musik på bussen
hem och för att notera Tunnelbana är ju riktigt härligt...fast trångt.

Väl hemma så när jag kom hem och insåg att klockan var halv 6 cyklade
jag ner med panik och hann köpa en ny plånbok!

Plånbok läder

190 kr på Skinnafärren vid Tösses

På kvällen här har jag inte gjort mycket pratat lite med Fredrik i telefon
samtidligt som jag mest har suttit här med ingen motivation alls men imorn blir det Paarty! Haha

Take Care! xoxo Daniel


Kommentarer
Postat av: Vanja

Wo, vilken shoppingmänniska du är ;)

Jasssåru, mobergs ikväll?

2008-09-26 @ 08:08:28
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/
Postat av: Daniel

Yees jag fick sådant infall och som sagt saker jag vetlat ha gjorde inte saken bättre! =P

Jo planerna är så...själva då? =)

2008-09-26 @ 14:57:19
Postat av: Ida

vad kul:D

vill också shoppa:D

2008-09-26 @ 15:33:43
URL: http://devilsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0