...

Söndag!

Ja så har man pratat i telefon i typ 1h och 20 min
men det var skönt att få prata ut om lite saker
och ting men så även har jag saknat personen
i fråga. Det var länge sedan man pratade med André så
det var bara trevligt =)
Dagen som varit har varit helt Ok trodde dne skulle bli värre
men arbetet gick helt okej. Jobbade 10.30 - 15.00 och
var rastavlösare. JAg gjorde ett helt perfekt jobb enligt mig iaf.
Efter jobbet så drog jag till Roslags Järn med färg
skulle hälsa på Elin men hon slutade kl 15.00 och var på Coop.
Hon berättade vad planerna va och det blev att se på film
och käka pizza med Sofie och det var väldigt trevligt! =)

Nedan är bilder från jobbet (på taket) och även
pizza och film stunden.



Från Flygis taket med utsikt ^^



Det nya Hotellet nere vid hamnen.
(Ser ut som många strypsnaror som hänger där)



Bil vid Pizzeria Arena =P



Ja mig själv i inte en allt för vacker bild



Elin här



Sofie var vi hos




Måste även lägga in lite bilder på nya kuddar som Fredrik
köpta när han var i sthlm på order från mig!
De är från Lagerhaus 129 kr/st  =P

Så kan man sammanfatta söndagen
tror ej det är något mer att tillägga faktiskt.
Jag funderar lika mycket som vanligt hehe...

Take Care! xoxo Daniel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0