...

Lördag Förmiddag

Hej mina vänner igen nu är det lördag förmiddag
lite bakis är man allt efter gårdagens utekväll som jag skulle
sammanfatta som lyckad! =) Finns väl inte så
mycket att berätta vad jag skulle tro förutom att personer
hade bättre omdöme vad gällande rökning. Sådant
gillar vi inte...

Annars då får bilderna tala om hur kvällen var men
träffade många trevliga och glada personer som ska prata
med en och det är ju alltid trevligt! Hoppas alla
jag var ute med hade trevligt tråkigt att Elin gick hem du
missade nått =/

Bilder från Fredagskvällen!



Sofie



Daniel (Jag)



Ida



Linnea



Jag, Ellen & Jonna



Jonna



Mee



Robert



Jonna & Robert



Ellen, Jag & Jonna



Dennis

Ja det var alla bilder från Gårdagskvällen! 
Om ni vill ha mer bilder så gå gärna in på Mobergsbar.se =P
Nu på förmiddagen har jag väl inte gjort allt för mycket pratade lite med
Elin i telefon och berättade om gårdagen och sedan en stund med
Fredrik i telefon om typ allmänna saker. Få se vad som sker idag förutom
jobb 15-22.10 det blir nice!

Nu en sista uppdatering om jobbdagen.
Den var helt okej ganska rörigt i början minns inte så mycket
om jag får vara ärlig. Föruom en situation med ett ungt par och killen
verkade inte veta mycket om hur man använder kort m.m
Citat "-När ska man dra detta bögkortet då?"
Jag ser väldigt fundersam ut och finner inte ett svar alls
på det. Och han sa det inte en gång utan fler...Shit alltså.

Okaej nu ger jag upp för idag ska bli skönt och sova! =)

Take Care! oxoxo Daniel!

Kommentarer
Postat av: Ida

jamen visst, inga problem:D

ja det vart de!=)

2008-09-28 @ 10:18:50
URL: http://devilsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0