...

1. Klippning!

Något av följande får de bli idag när jag ska
klippa mig:

Jonas

eller denna

Chace

De är ganska lika varandra men det mest roliga blir när jag ska
visa upp bilderna i kameran för den som klipper tror jag. Man brukar
väl typ mest ha med ett fotografi eller likande. Eller skiter detta väl sig
så det blir mest som vanligt...nä nu börjar det närma sig...

2.

Sådär då var sak nr 2 avklart och nu känner jag mig stark iaf
för stunden så det känns bra! Känns skönt att prata ut om
saker och ting med personer som inte är inblandade i mitt liv  =)
Så förhoppningsvis kommer de fortsätta ett bra tag till. Få se nu
om Fredrik kommer köpa kuddarna jag bad honom om jag gillade
dem när jag tänker efter! Och för de som undrar om frisyren
blev det nr Chace Crawford likande fast ändå inte men jag är nöjd det är bra!
Det rolig var att jag visa båda bilderna men frisören hade tydligen bestämt sig för
Chace frisyren men men...lyckat iaf! =)

Take Care! xoxo Daniel

Kommentarer
Postat av: Jonna

Super snygga schalar och jag tycker frisyr numer två ;) Super snyggt på dig tror jag ;) Puss

2008-09-26 @ 18:00:05
URL: http://jonnisr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0