...

Nattliga tankar!

Sitter här nu mitt i natten och har just kollat på den fantstiska serien
"Livet i Fagervik". Den serien är verkligen en feeling good serie för min del
blir alltid glad av serien ^^ Så den kan jag varmt rekomendera om
ni vill må bättre eller liknande! =D

Annars har mest suttit och funderat livet i allmänhet. Det sägs ju att
händelser formar en person och hur den är och liknande.
Hur är det för en person som inte levt? Då menar jag en person som lever
och har levt instängt liv där saker o så rullar på som vanligt och den skyddas
från omvärlden? Hur formas den personen?

Om man då jämför med en person som har haft förhållanden som
går i krasch och som har upplevt riktigt lycka? Man kan även tillägga att
person har fått kämpa sig igenom sitt liv hittils? Hur blir de för
den personen? De måste ju bli två skilda indiivder?

Känns som om man bara inte levt livet tillräckligt? Men får höra argumentet att
de båda personerna  är avundsjuka på varandra. Tänk vad du har levt ditt liv
vilt o galet, önskar jag hade mer lugn och inte så mycket dramatik?
Sedan den andra personen tänker ju självklart tvärtom på den sakerna.
Men om man har två sådana personer vad får de ut av varandra eller
finns det något gemensamt på vännskapsfronten?

Vänskap finns mellan olika personer och lika personer
och det är bara personer som är utanför allt som ser hur
vännskapsband kan knyta ihop personer hur olika personerna än är.
(Tror de orden går sådär taget ur en tv serie.)

Det är några sådana tankar som jag har funderat på denna kväll
som har varit. Vet inte riktigt vad jag kommit fram till men vad jag vet
så har jag placerat mig i ena facket. Jag har inte levt mitt liv samtidigt som andra
kanske ser på mig som lyckligt lottad? Självklart har jag saker som jag är glad för
men jag skulle ärligt kunna byta ut saker till att jag får mer livserfarenhet?
Men gräset är alltid grönar på andra sidan eller hur?

Känns som om jag har ventilierat de sakerna nu som jag har tänkt på
denna natt.

Jag är förväntasfull inför framtiden!

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0