...

YEAH!

Så nu är det första steget taget! =D 
Jag är mycket nöjd med mig själv även fast de har hänt
någon tråkig sak på sistone men annars helt OK =D

Jag har idag tagit mig upp till Hangaren på Flygfältet och genomfört
mitt föra Gym pass iofs var de med instruktör men ändå. Sedan har jag köpt
Gym kort som går ut om ca 1 år.
Fick sådan bra rabatt med att jobba på flygis så jag slog till
på ett helt år när de ändå var dags! =)

Väl däruppe var de på morgonen lite folk vilket jag uppskattar för jag
kommer att träna på morgonen vad jag har bestämt. Men då går de inte att sitta
uppe såhär länge som jag gör nu. Ska ju upp dit vid 7 tiden är min tanke...
men nu sitter jag bara uppe för en andledning! =P
Men åter till Gymmet, de där maskinerna är verkligen inte att leka
med. Bara på den tiden jag stod och kollade runt så såg jag alla möjliga
risker som väl skulle kunna ske. Jag kunde verkligen se folk som gör
fel och fastnar så det blir sådär pinsamt och be om hjälp medans man sitter fast  =(
Jag noterade för min instruktör men vet ej om hon förstod hur jag menade.
haha... Så var min första upplevlse och fick ett program jag ska följa nu.
Mitt mål är 3-4 ggr i veckan däruppe nu!

Annars idag har Leo varit här idag igen och det gick
bra. Han var snäll och låg mest och sov förutom en stund då han höll
på att få ADHD då fick han gå och lägga sig i hallen. haha...
Sedan har min Cykel gått sönder i förra veckan...Faan...
Så jag ringde hem och frågade om de fanns
någon Cykel jag kunde köpa i närheten som pappa visste
om? Nej han sa att jag skulle köra hem den så skulle han kolla på den imorgon! =D
Fatta vad Naajs om den funkar att laga och för ca 200 kr oxå! =D
Jag håller tummarna...
Avgörande kommer imorgon =)

Ikväll då har jag inte gjort så mycket spelat dator typ och sedan
beslutade jag mig för att kolla på Titanic. Pratade även med Elin
i en del av film och sedan mot slutet eller nja när den börjar sjunka så ringde
Fredrik så nu har jag slutat kolla på den och sitter här istället.
Ska nog kolla lite innan jag går och sover ändå!

Take Care! xoxo Daniel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0