...

Precis som förut...

Söndagkväll...eller vänta nu Söndagnatt är det nästan
och jag är hungrig. Hmms får fixa mat efter inlägget =)

Jaha så har en helg till bara gått förbi fast inte helt obemärkt så att säga.
Lördagen bestod av jobba. Jag var inte beredd på jobbsms sådär på morgonen eftersom
det inte tillhör vanligheter på helger iaf. Så jag gjorde fel i början och ringde
men då var de upptaget. Tänkte att det var försent så jag testar ett litet tag
senare. Oj tiden var inte tagen så då vart det bråttom att ta sig till jobbet.

Väl på jobbet så gick allt bra och inte några problem utan trevligt
och kollegorna var helt OK! =) Men så dök ju en problem upp
som jag gick och tänkte på. Funderar hur vissa personer tänker alltså med
saker som de själv har fixat?! Eller?! hmms...jag trodde detta var överstökat
men tydligen inte då. Sedan dök en sak till upp som jag blev rätt fundersam över
där med. Alltså det där när man frågar om Legitimation på killar blir många som är
runt 30 år förbannade medans tjejer blir glada. Det måste ha med att killarna vill
se äldre ut än vad det är. Det känns väldigt skumt och vad är de för problem
att ta fram legitmationen bara?!

Sedan på kvällen var det som att spola tillbaka tiden några år typ.
Gick på fest hemma hos Madde och Patrik. Det var trevligt måste jag säga
har ibland längtat till sådana fester som existerade ganska mycket förut.
Känndes riktigt roligt och mycket folk och intressant hur kvällen blev.
Jag hade ju lyckligvis min Kamera med mig så det vart dokumenterat väl ^^
117 bilder ungefär men då var även kameran utlånad till Jonna och Emil.
haha de roliga var ju att jag typ bara drack Sockerdricka och åt på
min Marabou Choklad. Kändes bra att få gå hem och sova när de andra drog
upp till Mobergs.

Bilder från Festen


Jonna o Madde (Singstar)


Ellen o Janaki


Jag


Emil o Danne


Emil


Jocke


Iggy (Mina glasögon)


Parteey!


Iggy, Milla o Jonna


Danne, Patrik, Jonna o Sebastian

Idag söndag då har jag inte gjort mycket alls.
Efter jag vaknade typ så åkte jag ut till landet och tillbringade dagen där.
Det var härligt och träffade Leo. Han blir alltid så glad när man
kommer ut. Undrar hur han ser på en egentligen eftersom han
växte ju upp de första året med mig. haha...han beter sig som han alltid gjorde
förut med mig, typ bitande och helt uppe i varv när jag kommer hem. Somnade även på soffan
där ute och sedan gick pappa och jag en promenad och det var skönt att vara ute i skogen =)
Dock hade jag velat vara med när Pappa och de andra hade skjutit en älgkalv och Leo
var där. Leo hade tydligen bitit den i örat sa Pappa =P
haha

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0