...

Blogg Mitt I Natten?!

Nu är det verkligen mitt i natten och här sitter jag.
Trött? Svar ja jag skulle nog somna om jag lägger mig ner
men är inte riktigt sugen på det. Fast jag bör vara
trött eftersom jag jobbade 13.15-22.10 och jag kände mig
sliten direkt efter jobbet. Men för tillfället har det försvunnit vilket jag inte
rikigt är bekväm med. Vet ju inte ens om jag jobbar imorn och vilken tid
blir det då jag jobbar? Kan ju bli om det vill sig riktigt illa tt någon blir sjuk så
man får jobba 07:50 - 15.00 eller liknande morgonpass. Men får hoppas
på det bästa iaf! =)

Har inte hänt så mycket sedan sist skulle jag nog kunna sammanfatta
det som. Allt flyter på som vanligt och det känns skönt fast
ändå inte. Nu är jag tillbaka där jag var förut att jag beklagar mig att det inte
sker nått men jag gör inte något åt saken. Kan ju berätta att det kommer
bli en liten förändring. Jag har bokat mitt för Gym pass. Trodde inte jag skulle
göra  något sådant men jag har tänkt att det är en bra idé. Med tanke på att
jag tänker för mycket när jag bara sitter hemma innan jobb eller efter jobb
så känns det skönt att gå till Gym och bara köra på.

Kan berätta att jag gjorde en sak som det var längesedan jag gjorde.
Släckte ner hela lägenheten och satte igång lugn musik och la mig
på golvet och tänkte. Faktum att det kändes helt OK efteråt för på nått sätt
så rensade jag upp lite. Jag medger att jag inte kom fram till något
av större intresse men ändock! Känns som om jag inte är så fokuserad i
min bloggning inatt. Jag måste även meddela att idag när jag kom hem
hade jag känslor som en bergodalbana. Jag kände att jag skulle göra något stort
samtidigt som jag bara ville lägga mig ner undertäcket och glömma allt.
Det kändes helt galet men de känslorna försvann senare underkvällen. Men
när man får de känns de skumt värre. Usch nu är de verkligen ofokuserat detta...
bäst att sluta...

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0