...

Långsamt eller?

Klockan är 10:58 denna onsdag då jag sitter
här framför datorn. Har precis läst lite bok och ätit frukost
och sitter och funderar. Det mesta känns hel OK vilket
är bra. Livet rullar på som vanligt inte några större
händelser som har skett eller kommer ske. Jag är nöjd
för tillfället...eller nej det är jag inte självklart har även jag funderar
och önskningar men inte något jag orkar engargera mig i.

Var i Stockholm i förrgår och det känns alltid skönt att komma bort
där borta är som en annan värld. Det var fint väder och jag tog
kameran med mig för att allmänt dokumentera som jag brukar göra
när jag drar dit. De finns ju tillfällen man vill fånga och de gör jag
bäst med en kamera. Bilderna nedanför är från resan.


Saluhallen vid Östermalmstorg


Bentley föredetta butik på Strandvägen


Saltsjöbanan


Saltsjöbaden


Grand Hotell Saltsjöbaden


Stationvyn Saltsjöbaden

Och Avslutande bild på Stockholmsresan får
bli denna över Gamla Stan



Jag inhandlade även två böcker på Pocket Shop som är favoriten
när de gäller böcker för min del.


Bok Nr 1


Bok Nr 2

Igår när jag då var ledig hade jag inte bestämt något alls.
Men det blev att dra ner på stan och träffa Ida vilket var trevligt men vi
insåg att Norrtälje var alldeles för tråkigt. Så efter vår runda nere i Centrum drog
vi upp till Knutby Torg där jag inhandlade typiskt nog saker igen =/


Tavla New York 69 Kr Ö&B


Tavla New York 69 Kr Ö&B


Väckarklocka 59 Kr Rusta.

Måste tilläggas att jag har velat ha en liknande
klocka ett bra tag nu med flippknappar eller hur man säger
men den fanns bara i Vitt eller Rött för tillfället.
Hade önskat den i Svart helst =P

Efteråt på kvällen så beslutade jag mig för att baka 
en kladdkaka. Jag har tänkt mycket länge men inte agerat
så igår var de dags. Den vart bra denna gång oxå!


Kladdkaka =)


Det var får avsluta detta blogginlägg!

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer
Postat av: Ida

nice, tavlorna hänger redan uppe;)

2008-10-09 @ 21:20:12
URL: http://devilsuck.blogg.se/
Postat av: Daniel

Yees...jag gillar de skarpt! =)

Fast nu är det bara väggen som måste målas om typ mörk färg passar bra som bakrund ^^

2008-10-09 @ 23:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0