...

Regn o rusk Söndag!

Usch vilket väder det är ute alltså =/ Men nu har man
iaf gjort klart alla sysslor som jag var tvungen till städa typ fräscha upp
sig själv och allmänt må bättre istället för en seg o bakis. De mest
är helt Ok nu vilket är skönt ^^ Snart kommer väl
rastlösheten...men en sak har inte blivit bättre dvs min hosta...
första natten jag vaknad för att hosta...jag förstår nu andra som inte kan
sova pga. Hosta =O

Men idag lär de inte hända allt för mycket ännu så jag ger en återblick
från gårdagen. Det vart ännu en utgång med oviss slut. Som sagt
de hände en del märkliga men saker och det var ju roligt =P
Vi hade planerat att gå ut Jonna och jag så hon kom först och sedan
kom Linda Jonnas polare och vi börjar prata o småspela Poker m.m.
Senare ringer de på dörren de visar sig vara Knorris, Vanja, Angelica och Jocke.
Vi förfestar på och sedan dags att dra till Madde. Där är de lugnt och sedan blir de singstar!
haha...

Bilder hemmifrån mig!


Vändtia


Jonna visar Idolkunskaper


Vanja o Danne =P

Bilder från Madde


Jocke, Angelica, Vanja o Danne


Singstar 80's


Madde, Linda o Jonna

Mobergs


Ett litet ljus på bordet


Trångt på Dansgolvet


Gäst DJ Peter Siepen


Wow, Vilka Dance Moves!

Och de två avslutande bilderna


Pommes på Nisses


Tiger

Därifrån drar vi till Mobergs där de blir dansa loss tills kl 3 ungefär. Människor är konstiga
de alltså ibland haha... var bara en notering. Sedan kom Elin upp och var med
tills stängning. Började gå hem fick vänta på Jonna som gick med mig efter att Elin
gått en annan väg. De bar av till Nisses där vi hängde med några okända lagom onyktra
personer. Utspelade sig ett drama där med någon tjej och en stor kille som
hällde vatten över tjej. 2 st pappersmuggar oxå! haha...allt gick verkligen i "slow motion"
Efter det gick jag och Jonna hem hon gick ut med Tiger samma väg jag gick hem. Det var
kvällen i stora drag! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0