...

En Trevlig Tisdag 30/9 -08

Hade jobbat morgonpass och sedan möttes vi nedanför
Roslagsskolan och gick därifrån och hämtade
bil och åkte till Jysk. Åkte sedan till Roslagsjärn med Färg
Där hälsade vi på Elin ett tag.

Jag och Fredrik åkte lite bil det var
trevligt. Åkte ut mot Vätö och körde runt ner
mot Håknäs brygga och sedan blev det till
Ivarsudde. Kommer ni ihåg stället ni som varit där?
Vår skola var alltid på lägerskola där så jag fick massor
med minnen uppspelade när vi väl var där.

Parkeringen vid Badet
                                          
Badet


Vy från Bryggan

Här kommer en bild från Omklädningsrummet där jag höll på att bli
upphängd på en krok som tur var fanns de inte några bildbevis!





Ivarsudde som vi hade lägerskolan på åkte vi
sedan till. Jag är glad att jag tog med Kameran så det blev bilder!


Huvudhuset


Bakom Huset


Hittade en Repgunga


Bastun


Andra övernattningshuset

De var de fina bilderna tyvärr kunde ju vädret varit bättre men men...
man ska ju inte klaga. Efter den åkturen åkte vi runt lite i närheten och sedan
åkte vi till Mc Donalds och åt med Elin. Så dagen vart riktigt bra =)

Take Care! xoxo Daniel

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill minnas att vi en gång kört fast vid Ivarsudde.. och bilen blev as-skitig.



"Skratta när du är död"

2008-10-02 @ 20:20:28
URL: http://www.pelinelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0