...

Helg 1-2 November

Nu äntlingen känner man sig helt perfekt men dock lite trött.
Fast det har varit värre idag när jag var riktigt bakis och
kände inte för nått förutom att somna om. Jag gjorde de ett antal gånger
och drömde vad jag kommer ihåg väldigt mycket.
Idag annars har jag verkligen inte gjort mycket nytta fast har gjort
klart mitt filmbibliotek som de ska bli. Har fyllt fodralet med typ 10 filmer ^^

Igår så började dagen med att gå upp och fixa sig dra ut på landet. Lekte med
Leo (jag nämner honom i varje blogginlägg) och hans vattenkanna
han har lagt beslag på. Foto kommer på den om nu inte den är kastad?

Sedan åkte jag och pappa ner till Kungsängen och firade min syssling.
Det var trevligt mycket okända personer men några man kände till.
Pratade och börjar smått och så öva bort min blyghet och de gick ju bra
men jag skulle behöva öva på detta mer känner jag.
Han fick fina presenter och maten var perfekt, jättegott med Laxen och
fläskfilén m.m Och jag måste erkänna att bröd till maten är nog de bästa ^^


Maten som skulle ätas


Födelsedagsbarnet!


Kungsängen 

Efter vi varit där ungefär från 17 så åkte vi därifrån vid 10 tiden
eller kommer inte riktig ihåg när vi åkte men resan gick bra hem och
jag var trött. Funderade på hur jag skulle orka med att gå ut oxå? Sängen
lockade mer kände jag då. Men jag hade ju lovat ringa Jonna och att möta
Elin och de andra där uppe. Så jag tog min bil och drog iväg dit och
det var lite kö men väldigt kallt. Mötte en kollega där i kön =P

Väl där inne så blev de rööj om man nu kan kalla det så, nej
feststäming är nog bättre ord. Vi dansade och drack och vilade
där emellan åt. Mycket folk och det var ju utklädning tema men jag orkade
inte klä ut mig. Men fanns alla möjliga slags personer med dräkter m.m


Mikaela o Elin


Sofie o Jag


Jonna alias Vintern o Linda

Ja när man väl står där och dansar och så händer något och ljuset tänds och
musiken tysntar. Alla står och är allmänt förrvirrade så då träffar
jag Jonna som jag letat efter hela tiden när vi var där. Så det var väldigt
komskt tycker jag nog allt haha...vi var väldigt nära också så
det var slumpen haha

Ja Mobergs stänger ju klockan 3 så gick sedan sakta men säkert
hemmåt med Jonna och vi drog in på Nisses jag lånade toaletten
men de blev inte att käka nått där så sedan bara hemmåt som gällde igen.
Det var kaaallt ute..brr...


Tiger

Annars idag har jag varit över till Elin. Hämtade först min bil
som stod parkerad vi Mobergs. Jag intygade mig själv att aldrig ställa bilen
där någonsin mer. Jag var inte motiverad att hämta den men allt gick bra.
Vi kollade på film hon, jag och Sofie. Blev en bra film där
"En Vampyrs Bekännelser" tror jag den hette. Så jag är kan sammanfatta
helgen som bra eller jag är nöjd! =)

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0