...

Tillbaka på Ruta 1

Har kört mitt första stängningspass i Info. på flygis då =)
Eller nja har gått med kunnig personal och fått se rutinerna m.m
och det kändes sådär faktiskt om jag ska vara ärlig. Det är mycket som jag
funderar över men som tur var så ska jag ju inte stänga i första taget heller
utan 6 Dec. Jag är glad att jag tackade nej till resturangjobb då fick ju
passet 12-22.30 istället! Men det kommer att gå bra känns de som måste
lärara mig lite mer rutiner bara och de kommer att flyta på bra!

True Blood



Det är den nya serien på Canal +
och jag säger bara Wow =D
Äntligen en vampyrserie som känns lite mer äkta även fast
de kan kännas lite skumt. De har tagit med allt jag kan tänka
på som kännetecknar en äkta vampyr.
Kan jag varmt rekomendera! =)

Allt rullar på som vanligt vad det känns som inte några
större nyheter. När allt känns nytt och spännande så faller de
tillbaka till de vanliga. Jag vet inte om jag är nöjd eller så men just
nu orkar jag inte engagera mig så mycket. Tänkte idag på vad som gör att
man reagerar på ett visst sätt, känslomässigt och så.
Har haft en sådan upplevlse idag och jag är mycket nyfiken på orsaken till
mitt känsloreaktion?! Hmms...

Nu kommer kanske onödig detalj men jag har fått en av två
objekt jag har velat införskaffa en tid nu =P
Faktum är att det är snusdosor med extra fin design enligt mig.
Kolla bara på bilderna nedanför är de inte läckra?
Så nu måste jag bara köpa nr 2 eller tjata mig till den av de som jag
vet snusar.


Införskaffad!


Mål 2

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Du min vän är ett orginal i cool förpackning!

2008-11-18 @ 22:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0