...

K9?+ Annat!

Dåså har denna helg snart runnit förbi men inte obemärkt
måste jag tillägga. Nej det har varit bra och nu är jag i färd
med att vänta in den 21 Januari då köket kommer jag köpt! =)

Var ute igår det var inte planerat men ändå väldigt roligt och träffade
både Emil, Liv m.m
Var ute med gänget: Ida, Linnea, Tobias+ en tjej till jag kommer
dock inte ihåg namnet.


Linnea, Ida o Tobias

Så idag mådde man ju som man förtjänade haha... men men jobbade
sedan hela dagen kändes det som 15-22 och de var
så drygt seegt! Hoppas de rullar på snabbare imorn men löser ju raster
då brukar de bara rinna iväg tiden. Efter jobbet idag var de
dags för julklapps byte och första personen
ut var Fredrik.

Av honom fick jag en Lavalampa, Brödlåda + två böcker
(ej nämnvärda egentligen). Men jag vart nöjd
eftersom de var de jag hade önskat mig =)


Lavalampa


Brödlåda

Och nej jag fick inte K9 men är glad ändå =)
(Internskämt)

Hade en intressant pratstund med en gammal klasskompis
måste bara nämna det och hur underbart det kan
vara att bo en liten stad som denna. Men jag bryr mig inte lika
mycket som jag gjorde förut. Det gäller ju att acceptera hur
saker och ting ligger till. Det är ju de viktigaste...

Och jag har rensat i mina garderober så nu är det
mindre skräp så nu ska de slängas och sedan läggas
tillbaka de jag ska spara så ska gå på kistan med massor av prylar
som jag inte ens behöver...men måste snart sova men men...

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer
Postat av: Elin

"Affirmative"

2008-12-21 @ 01:54:30
URL: http://pelinelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0