...

2008/2009

Nu sitter man här snart är det faktiskt 2009.
Så 2008 har gått så snabbt men ändå. Hur blev året?
Uppfylldes förvätningarna? Eller kan de bli ännu ett år av samma
funderingar?

2008 var nog ett händelserikt år. Jag minns mest sommaren då mest
saker skedde både bra och de som känns jobbigare. Men jag är oerhört
nöjd att de skett saker ändå. Jag hade nog planerat de vid förra årsskiftet
"Detta ska inte bli ett händelselöst år 2008"

Men jag tror även det gäller att inte ha för stora förväntningarna
heller, jag kan ärligt säga ja det har jag haft. Men vem har inte
det? Alla drömmer väl om pengar, kärlek o evig lycka? Men de sakerna
kan man ju spola för de är inte förevigt. Men man kan vara glad över
om det existerar mer i ens liv under vissa perioder m.m.

Så inför 2009 är det ju bara jag som kan påverka vad som sker
eller hur jag väljer. Det kanske finns många nya altenativ som man har
att välja mellan. Allt har nog en mening även fast ett beslut inte märks av direkt
utan kanske dröjer dagar, veckor och månader men det kommer ske något?!

Detta inlägg är nog ett ganska standard funderingar om nya år, knappast man
tänker att de ska bli ett sämre år de nya eller så.
Men jag hoppas och vill att de nya 2009 ska bli
ett minnesrikt år på mest positiva sätt ändå!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vet, kan du inte spela resten av året?

2008-12-31 @ 00:25:54
URL: http://pelinelin.blogspot.com
Postat av: Elin

Jag vet, kan du inte spela resten av året?

2008-12-31 @ 00:26:40
URL: http://pelinelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0