...

Lovley!


Nu har ju ännu en dag gått och jag sitter uppe alldeles för länge
men imorgon är jag ledig och vad jag vet kommer inte mamma o pappa hit som
de gjorde idag. Kändes lite som när man fyllde år eftersom jag väntade
mig att de skulle plinga på dörren vilket de aldrig gjorde. Sedan när jag börja tänka
på annat ja då plingar de som attans. Först kommer Leo in som en stor best och blöt
var han oxå. Men de var kul och sedan började vi tänka hur vi skulle göra
med de nya dörrarna som blir av. Allt löste sig fick fixa nya dörrar och började
placera de. Jag drog sedan iväg till jobbet Flygfyren och idag var de
ganska långsamt men slutet var bra på jobb passet =)

När jag väl var hemma igen så var de Msn som gällde och surfade runt och kollade
lite vad som skett och likande. Fick en länk här som jag kommer
att posta och sedan kommer jag underlätta med gårdagens länk med
Robyn och lägga in den videon oxå. Idag fick jag länken med
filmen "Across The Universe" har inte sett den men detta är ett smakprov från filmen!




Från filmen "Across The Universe"

Klipp nummer två här är från Nobels Fredspris Konsert med
Robyn som sjunger "Be Mine"




Ja imorn bär det av till IKEA, och svar ja jag tjatar om detta
men nu är ju allting klart och det kommer bli så perfekt o snyggt.
Funderar på att köpa en garderob men det kanske måste vänta och sedan
om man säljer lägenheten så vill nog personer som köper den ha lite förvarings
utrymme så de får nog bli kvar =) Annars hade jag en jättefin plan jag hade tänkt jag
skulle ha men vi får se! =)

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Späännande me köksrenovering, vi är allt lite avis på dig :)

God Jul på dig med, så ses vi kanske till nyår!

2008-12-18 @ 16:41:23
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0