...

Be Mine

Jag döljer inte att jag är ett fan av Robyn, många av hennes låtar är
helt fantastiska och hennes röst live är de inte många som har.
Denna länk jag kommer delge er är från när hon uppträder
på Nobels Fredspris i Oslo. Framför låten "Be Mine"
som jag bara hört i disco tempo låt men denna Ballad eller
vad man ska kalla den är ju bättre såhär.

http://www.youtube.com/watch?v=FbGAyYdeQ5c

Idag har varit en spännande dag i Daniels liv då...eller nja
först på dagen så kom Mamma o pappa + Leo får vi inte glömma
och började renoveringen av hallen igen då. Nu var de dörrana som gällde
och vi åkte till Beijer Byggmarknad för att köpa nya dörrar till hallen.
Nu blir det stilrena vita dörrar med rostfria dörrhantag m.m.
Känns grymt bra att äntligen komman någonvart med lägehetsrenoveringen! =)

Och Yees...planeringen med köket är äntligen klart ska bara hitta en
dag nu till att åka till IKEA och beställa det nya köket!
Jag längtar o längtar att äntlgen ta tag i det och när de är klart lovar jag att
de blir en renoveringsfest eller hur man kallar det. Kanske en liten middag för
testa köket med fler personer än bara jag. Sedan allmänt bara för att se hur resten av stället blivit.
Det sker framsteg!

Vidare av dagen så jobbade jag 16-22:10 favorittiden då och de har
varit en alldeles fantastiskt dag på Flygfyren. Satt i ka 6 och haft många
stammisar som man pratat med och allt har flytit på perfekt! =)
Det var jag och Angelika som stängde och de spårade rejält alltså...fast spelar
ju inte någon roll att jag skriver mer detaljerat de är mest internskämt =P

Det känns skönt att fått sådant omdöme av folk då mår man
bättre =)

Bilden nedan är tagen en sommarkvällen
vid Lommaren här i Norrtälje, ville ha lite sommarkvälls känsla =)



Vill avsluta blogg inlägget med ett citat "Tjackhora?!"

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vet du en sak! Jag såg Robyn här om dagen när jag hjälpte min mormor att fltta från västermalm ;) Hehe,, Kom hon gåendes, Men hennes frisyr va av den värsta sorten och ja, då har jag sett mitt hår i spegeln ;) Puss

2008-12-16 @ 15:07:44
URL: http://jonisr.blogg.se/
Postat av: Ida

vad spännade, du får ladda upp bilder, eller så får jag komma förbi nån dag helt enkelt =D

2008-12-16 @ 18:51:19
URL: http://devilsuck.blogg.se/
Postat av: Elin

Är du rädd att Conny läser igen??

" och de har

varit en alldeles fantastiskt dag på Flygfyren"

Hehe

2008-12-17 @ 00:09:22
URL: http://pelinelin.blogspot.com
Postat av: Daniel

hehe nej nej...ärligt talat var den en perfekt

arbetsdag och sedan ska de inte påverka så mycket heller hoppas jag iaf :P

2008-12-17 @ 00:14:21
URL: http://hinderzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0