...

11 December

Nu är kl 4.30 på morgonen och ska strax sova.
Finns egentligen inte något speciellt att berätta.
Har ju snart blivit klar med hallen och det känns skönt kommer bilder
när allt är klar. Har både och efter bilder men de några
veckor kvar eftersom dörrarna har inte kommit och ska även titta
ut andra dörrar med. Så de kommer bli skönt när den delen är
klar och då börjas det med köket. Det är ju enklare...
de kommer bli så fint har en bild i huvudet hur det kommer att se ut.

Kan berätta att jag har köpt Britney Spears album
Circus som de hade beräknat skulle sälja ca 450 000
exemplar men det sålde guld dvs 504 507. Det är en riktigt
Comback CD! Yeah!

Annars var de jobb idag efter att ha varit ledig kändes väl sådär...
har tappat lite av motivationen men det kommer nog tillbaka snart hoppas jag.
Kvällen var lyckad om man nu kan säga så men den biten återkommer jag till.
Jag skulle nog säga att denna kväll är ett steg på om man kommer
ha nytta av den eller om man helst av allt vill glömma eller hur man säger.
Vad som helst kan ske från och med nu...känns lite skrämmande
men det är mest positivt. Hoppas kan man ju alltid göra! =)

Åh snart jul mina vänner o allt går så snabbt men det är roligt oxå och snart ett
nytt spännande år framför sig. Undrar hur det har tankar o funderingar och min
nästa plan efter köket är att jag ska samla ihop pengar
och sedan ta på sig en resa eller likande. Behöver inte samla till något
nytt projekt så det känns skönt ^^

Har även haft funderingar på att jag vill som de sa på tv
idag att SAAB o Volvo går ihop till ett bolag ifall de
skulle bli nödvändig för företagen måste ju vara kvar.

Även måste tilläggas att jag är så nöjd med julklapparna till mina
vänner. Hoppas de oxå blir nöjda ska bara kompletera med två stycken
vad jag vet men vet redan vad jag ska köpa så de kommer bli så perfekt!

Gillar mycket saker men ändå inte...

Take Care! xoxo Daniel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0